Kvalitet

Læs mere om vores målsætning, værdier og kvalitetstyring.​

​Målsætning

Vores kontrakt management teams sikrer, at vi arbejder i partnerskab med hver klient, for at yde en service baseret på detaljeret viden om kundernes behov. Med forsikringen om en dedikeret Contract Manager og en udpeget site Supervisor, betyder det, at du kan være sikker på opmærksom service på alle tidspunkter.

Kontrakt Manageren vil drøfte dine daglige behov, men lige så vigtigt, vil arbejde med dig for at identificere og beskrive jobbet. De vil forlade dig med ro i sindet over, al bliver taget sig af. Dette er alt sammen en del af den professionelle tilgang til jobbet, som har gjort livet så meget lettere for mange af vores kunder.

Vi er forpligtet til den bedst mulige service, og at tilbyde private og erhverslivet løsninger til rengørings problemer, og samtidigt yde støtte for at opfylde de stigende behov hos vores kunder.

Værdier

  • Definere mål, fokus på standarder, foregribe krav og være bevidst om omkostningerne
  • Handle hurtigt, kommunikere og feedback
  • Tænk fremad, tilpasse sig forandringer, udvikle sig til at møde udfordringerne, lære af erfaringerne
  • Sætter pris på omkostninger og visualiserer muligheder
  • Dyrk holdet, fremme individuel udvikling, fokus på mål, belønner succes, opbygger relationer og viden
  • Forstå forventninger, værdsætter værdier, justere service standarder og levere de højest mulige standarder
  • Levere over forventning og forpligtige sig til succes

Vores mål

  • Giver kunderne en høj standard af service udført med en professionel tilgang
  • Have konkurrencedygtige priser
  • Færrest mulige forstyrrelser for kundernes forretning
  • Opretholde en høj grad af kundekontakt

Vores primære forretning er bygget op omkring et ønske om at tilvejebringe en meget motiveret rengøringsservice til kunder, der ønsker moderne rengøringsteknikker til at opnå de højeste standarder.

Vores vigtigste mål er altid kundetilfredshed.

Kvalitetstyring

En vigtig del af, hvordan vi forvalter serviceleverancen er gennem regelmæssig klient kontakt, kvalitetsvisoner og regelmæssige inspektionsbesøg fra en tilsynsførende,

Eksempel på disse er: Regelmæssig inspektion

Forsikring

Selvfølgeligt er vi meget omhyggelige med jeres ejendele, men det er godt at vide, at du er beskyttet mod tab eller brud der kan opstå, mens vi rengør dit hjem eller jeres virksomhed, vi er selvfølgeligt forsikret.

Opsigelse af kontrakt

Din kontrakt fortsætter så længe du ønsker, vi har har brug for en måneds varsel til at opsige din kontrakt.

Bestil et konsulentbesøg​

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kontakt os på tlf.: 70 20 63 73 eller via formularen,
​så ringer vi tilbage indenfor 24 timer.​

RENGRUPPEN ApS

H. P. Christensens Vej 2A, 3000 Helsingør

CVR: 32829724

Tlf.: ​70 20 63 73

E-mail: info@rengruppen.dk 

www.rengruppen.dk 

 Følg os på Facebook

RENGRUPPEN ApS
H. P. Christensens Vej 2A
3000 Helsingør