Handelsbetingelser ved Renterhverv ApS

Renterhverv ApS gør alt for, at de aftalte tidspunkter overholdes på den dag, der er blevet aftalt. Men da der kan være faktorer, som giver forsinkelser, kan der ske forskydninger.

Du vil dog altid blive kontaktet, hvis vi er forsinkede, eller der måtte ske andre ændringer.

Telefonerne er åbne på hverdage mellem kl. 8.00–16.00 og vores mail bliver læst mellem kl. 8.00–18.00 på hverdage. Hvis kunden ønsker at afbestille servicebesøg, skal det gøres via mail på info@renterhverv.dk senest dagen før servicebesøget kl. 14.00.

Renterhverv ApS har ret til at flytte servicebesøget inden for samme uge, men det skal meddeles kunden senest samme dag servicebesøget skulle finde sted. For torsdags- og fredagskunder kan flytningen også indbefatte følgende uge, primo. Aflysninger fra vores side sker sjældent, men kan selvfølgelig opstå ved meget sygdom.

Kunden er forpligtiget til at informere Renterhverv ApS om ændringer af telefonnumre og mailadresser, da fakturering og meget af vores kommunikation sker via e-mail.​

Betaling, opsigelse og ferie

Renterhverv ApS kører alle årets 365 dage. Det vil sige, at helligdage, der falder på en hverdag, skal aflyses eller flyttes på kundens anmodning. Løbende ydelser faktureres en gang månedligt, normalt omkring den 25. i måneden, og med 7 dages betalingsfrist. Alle fakturaer fremsendes via mail, hvis ikke andet er aftalt.


Prisstigninger:

Fra januar 2016 vil det se således ud - vi benytter os af nettoprisindekset fra Danmarks Statistik, og udgår fra en beregning, der går fra november til november. Det kan eksemplificeres på denne måde: Indeks november 2013 131,30 november 2014 132,00. Dette giver en formel der hedder: (132,00-131,30/131,30=0,005 = 0,5 % eller f.eks. Kr. 1000.00 * 1,005 = Kr. 1005.00

Overholdes betalingsfristen ikke, pålægges renter, da den aftalte pris er betinget af rettidig betaling. Der kan pålægges gebyr fra 1. rykkermail. Der er 90 dages opsigelse til den 1. i en måned på serviceaftalen. Denne skal gives pr. mail. Der kan kun afbestille max. 1 gang i opsigelsesperioden.

Ønsker kunden ikke servicebesøg i en ferieperiode, skal dette helst varsles 1 måned før afholdelse.

Nøgler og alarmer

Udleverede nøgler til Renterhverv ApS opbevares uden adresseskilte på. Skulle der være alarmer, der skal kobles fra, skal Renterhverv ApS have koden og kodeord at vide senest dagen før servicebesøget.

Vores medarbejdere

Alle vores medarbejdere har ren straffeattest og er forsikrede.

Renterhverv ApS stiler efter, at det er de samme personer, som kommer og udfører rengøringen. Men grundet ferieafvikling, sygdom m.m. kan det i enkelte tilfælde blive en anden medarbejder, som kommer og udfører den aftalte rengøring.

Kvalitet og opfølgning

Skulle det, mod forventning, blive sådan, at vores rengøring ikke lever op til det lovede, skal der selvfølgelig rettes op på tingene.

Hvis man har bemærkninger til rengøringen, skal man senest kl. 08.30, dagen efter servicebesøget, skrive til Renterhverv ApS på info@renterhverv.dk så Renterhverv ApS kan se, hvad der evt. skal gøres bedre - og så Renterhverv ApS kan dokumentere de bemærkninger, som skulle komme.

Har man ros til en medarbejder, opfordrer vi til at dette også skrives på mail.

Bemærkninger kan evt. rettes op efterfølgende arbejdsdag.

Kunden

Renterhverv ApS stiller ingen krav om oprydning før et servicebesøg. Det er kun for kundens eget bedste, at der bliver ryddet en smule op, da rengøringen bliver bedre, og tager sig bedre ud. Alle tilgængelige steder vil blive rengjort. Vi laver kun oprydning i begrænset omfang.

Renterhverv ApS kommer selv med alle rengøringsmidler og rekvisitter. Skulle kunden have specielle ønsker ang. dette, stiller kunden selv de ønskede rengøringsmidler/rekvisitter frem.

Skader og forsikring

I sjældne tilfælde kan det ske, at der sker skader under rengøringen. Renterhverv ApS er selvfølgelig fuldt forsikret. Sker der skader, vil vores forsikringsselskab blive involveret, og man må derfor påregne, at udbetalingen ikke sker med det samme.

En forsikringsskade afregnes separat, og kan ikke modregnes i serviceydelserne. Har kunden ting, som er specielt kostbare, skal der gøres opmærksomt på dette, så det kan noteres i rengøringsaftalen.

70 20 63 73 Bestil et konsulentbesøg.

Hvordan kan vi hjælpe?

Vores kompetencer spænder bredt og vi brænder for at hjælpe dig, hvorfor du altid er velkommen til at kontakte os for yderligere spørgsmål.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kontakt vores rengøringsfirma og få et uforpligtende tilbud

Er du interesseret i at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig, eller kunne du tænke dig et uforpligtende tilbud, er du altid meget velkommen til at kontakte os på telefon 70 20 63 73 eller e-mail info@renterhverv.dk

Bestil et konsulentbesøg

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

"Høj tilfredshed med arbejdet"

Der er høj tilfredshed med arbejdet. God kommunikation. Ekstra opgaver udføres hurtigt og godt.

Erhvervskunde i København

"Der var så fint og rent"

Det var en fornøjelse at komme hjem i går, der var så fint og rent, som der ikke har været længe. Vil du hilse dine folk og sige mange tak.

Hilsen Marianne - Charlottenlund

"Meget tilfredse med rengøringen"

Vi er forøvrigt fortsat meget tilfredse med rengøringen - ros dem endelig for det fine arbejde.

Vh. Helle – Allerød

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Kontakt​ os

​Renerhverv ApS​

Telefon: 70 20 63 73

​Mandag - fredag: 08.00 - 16.00

Lørdag og søndag: lukket

​Renerhverv ApS​

​Ønsker du hjælp med rengøring i Nordsjælland? Så er vi løsningen for dig.

Som rengøringsfirma tilbyder vi dig muligheden for at gøre din hverdag lidt nemmere med vores fleksible rengøringsløsninger.